مصاحبه آرشیو خبر ها
بازی سخت با ساسولو ، بازی فصل با دورتموند

بازی سخت با ساسولو ، بازی فصل با دورتموند

کارلوس توز مهاجم اول یوونتوس که بهترین گلزن تیمش هم است در مورد شرایط یووه ، بازی های پیش رو در لیگ و جدال با رُم برای قهرمانی در سری آ اینگونه گفت .

اختلاف 9 امتیازی با رُم یک مزیت خوب است، این باعث آرامش شما شده ؟

" هیچ نگرانی برای ما وجود ندارد اما باید بگویم که باید سرعتمان را بیشتر کنیم و هرچه زودتر رقابت قهرمانی را به پایان ببریم "

" ولی فکر می کنم که 3،4 بازی مهم و بزرگ وجود دارد که باید در آن ها شخصیت (قهرمانی) داشته باشیم و چهارمین قهرمانی را کسب کنیم "

در تصاویر دیدیم که شما یک پرچم بسیار بزرگ به هواداران بوکا هدیه دادید، حالا به هواداران یوونتوس چه هدیه ای خواهید داد ؟ قهرمانی دوم (دومین فصل حضور توز) ؟

" من خیلی دوست دارم که به هواداران یووه هم یک پرچم بزرگ هدیه کنم، مانند پرچم کاری که هواداران در ورزشگاه یوونتوس انجام دادند و نوشتند " تا پایان " . ما خیلی دوست داریم چنین پرچمی را به هواداران هدیه بدهیم "

دیدار ا ساسولو ؟ " بازی با ساسولو سخت شده زیرا آن ها پیشرفت زیادی داشتند. یک بازی سخت ، این چیزی است که دوشنبه انتظار دارم "

هفته بعد و یکی دیگر از بازی ها اینبار با دورتموند. این به بازی فصل تبدیل خواهد شد ؟

" برای هواداران مطمئنا. اما فکر می کنم که ما باید آرام باشیم و در ذهن داشته باشیم که این یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان همراه با مسئولیت زیاد است . باید بدانیم که یک بازی فوتبال است اما مانند یک فینال "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: